Fórum Root.cz

Práce => Hledám práci => Téma založeno: komediant 17. 05. 2022, 15:38:20

Název: Scripty v C#, C++ pro game engines
Přispěvatel: komediant 17. 05. 2022, 15:38:20
Nabizim scriptovani v C#, C++ pro game engines. Nejlepe, bude-li engine vyuzivan pro tvorbu industry aplikace nebo jine specializace.
Název: Re:Scripty v C#, C++ pro game engines
Přispěvatel: alex6bbc 17. 05. 2022, 20:07:18
Nabizim scriptovani v C#, C++ pro game engines. Nejlepe, bude-li engine vyuzivan pro tvorbu industry aplikace nebo jine specializace.

sorry chlape, nechci ti snizovat zasluhy, ale hlaska chci skriptovat c++, c# je krutoprisna.
umis teda fyziku a fyzikalni modely pro pohyb objektu v ramci tech enginu.
Název: Re:Scripty v C#, C++ pro game engines
Přispěvatel: komediant 18. 05. 2022, 09:00:06
Neni to, prosim, hlaska, je to nabidka. Nabidka vyvoje a zakodovani pozadovane konkretni aplikacni funkcionality  nad game egine.

Jak znamo, aplikacni funkcionalita se programuje prostrednictvim 'scriptu', coz jsou casti kodu a kazda game engina poskytuje API pro spousteni behu tohoto kodu ve scriptu obsazenem.

Engina umoznuje psat kod scriptu v nekterem beznem jazyce, treba C#, C++, JS, nektere umoznuji pouzit proprietarni 'jazyk', napr. GDScript v Godot.

Co se tyce fyziky, kazda engina obsahuje vlastni 'modul fyziky', nektere obsahuji take mechanismus pro integraci fyziky tretich stran.

Pokorně  priznavam, jsem rad, kdyz presne a beze zbytku pochopim a vyuziji to co engina sama nabizi, o predvadeni se vlasni 'fyzikou' urcite neuvazuji.

Zdravi
komediant