Fórum Root.cz
Ostatní => Odkladiště => Téma založeno: Thomas 14. 02. 2014, 13:15:25
-
Dobrý den,
jaká by byla cena outsourcingu HelpDesku 24/7/365 (včetně poskytnutí lidí kteří hovoří plynule anglicky)
Díky
Thomas
-
Na tak strucne povedanu otazku bez zakladnych faktov ti tu len tazko niekto odpovie.
Helpdesk k comu?
Na akej urovni? (Level1-3)
Akym spsobom? (Telefonicky, dialkova sprava,....)
-
Mělo by se jednat o lvl 1. A všechno řešeno přes telefon.
-
Dobrý den,
jaká by byla cena outsourcingu správy sítě? Neřeknu vám, jestli mám v síti 10 nebo 1000 počítačů.
-
No tady by se jednolo o support jednoho produktu, ale je to pouze LVL 1. Takže to nejzákladnější, ale jde o to že by to bylo v nonstop provozu.
-
podla zadanych kriterii to bude niekde medzi XXY a XXZ, zalezi od poctu incidentov
-
Jenda: cena dohodou :)
-
Priklad z praxe: 10 dolaru za tiket bez ohledu na jeho slozitost.