Fórum Root.cz

Ostatní => Odkladiště => Téma založeno: Thomas 14. 02. 2014, 13:15:25

Název: Cena outsourcingu helpdesku
Přispěvatel: Thomas 14. 02. 2014, 13:15:25
Dobrý den,

jaká by byla cena outsourcingu HelpDesku 24/7/365 (včetně poskytnutí lidí kteří hovoří plynule anglicky)

Díky
Thomas
Název: Re:Cena outsourcingu HelpDesku
Přispěvatel: ondro 14. 02. 2014, 13:45:37
Na tak strucne povedanu otazku bez zakladnych faktov ti tu len tazko niekto odpovie.

Helpdesk k comu?
Na akej urovni? (Level1-3)
Akym spsobom? (Telefonicky, dialkova sprava,....)
Název: Re:Cena outsourcingu HelpDesku
Přispěvatel: Thomas 14. 02. 2014, 14:18:13
Mělo by se jednat o lvl 1. A všechno řešeno přes telefon.

Název: Re:Cena outsourcingu HelpDesku
Přispěvatel: Jenda 14. 02. 2014, 14:19:41
Dobrý den,

jaká by byla cena outsourcingu správy sítě? Neřeknu vám, jestli mám v síti 10 nebo 1000 počítačů.
Název: Re:Cena outsourcingu HelpDesku
Přispěvatel: Thomas 14. 02. 2014, 14:26:47
No tady by se jednolo o support jednoho produktu, ale je to pouze LVL 1. Takže to nejzákladnější, ale jde o to že by to bylo v nonstop provozu.
Název: Re:Cena outsourcingu HelpDesku
Přispěvatel: lobo 14. 02. 2014, 15:08:59
podla zadanych kriterii to bude niekde medzi  XXY a XXZ, zalezi od poctu incidentov
Název: Re:Cena outsourcingu HelpDesku
Přispěvatel: MalyTomi 14. 02. 2014, 16:02:34
Jenda: cena dohodou :)
Název: Re:Cena outsourcingu HelpDesku
Přispěvatel: Karel.hu 14. 02. 2014, 18:08:33
Priklad z praxe: 10 dolaru za tiket bez ohledu na jeho slozitost.