Fórum Root.cz
Hlavní témata => Vývoj => Téma založeno: Johny 13. 02. 2013, 10:38:55
-
Zdravím :)
Dotaz novopečeného.
Jak je to s knihovnami pro C++? Knihovny jako iostream, cstring atd... jsou jasně knihovnami C++.
Ale chtěl bych se vrhnout na soketové programování a s tím spojené multithreadové aplikace.
Hlavní otázka zní: Existuje čistě knihovna v C++ pro soketové a multithreadové programování?
Používá C++ knihovny C s tím rozdílem, že sestavené funkce se můžou např. zapouzdřit do objektů?
-
boost
-
skús sa pozrieť na libevent
-
Nejlepší je použít C funkce a zabalit si je dle potřeby. Jedná se jenom o pár funkcí. A vlastní síťová komunikace v programu nezabírá víc než 200 řádek.
-
boost - bych použil pokud bych moc nepotřeboval nebo nechtěl ztrácet čas učením se.
nic méně, taky dobrý vědět...
Takže Martin odpověděl.
Jde to ... :o)
-
Pred pár dňami som našiel tento návod pre socketové programovanie v C/C++.
Zatial som to neprečítal celé (iba cca 20 strán, dokopy to má okolo 100) ale vyzerá to dosť dobre.
Je to písane jednoduchou angličtinou a je k dispozícii viac webových a pdf formátov.
http://beej.us/guide/bgnet/
-
Tak buď použít rovnou BSD sokety a std::thread nebo Boost::Asio. Nicméně Boost::Asio je (pokud si začátečník) docela složité na pochopení. Zejména u ASIO je důležitý pochopit rozdíl mezi Reactor a Proactor design pattern. ASIO umí rozhodit práci mezi thready automaticky, ale nevýhodou může být inverze řízení.