Fórum Root.cz
Hlavní témata => Hardware => Téma založeno: matuss 09. 07. 2012, 10:33:30
-
ahojte,
chcem sa spytat ci nema niekto skusenost s reklamaciou asus notebooku bez disku. Potrebujem ho totiz reklamovat, ale disk budem potrebovat aj pocas doby reklamacie.
Dakujem
ps: nb bol kupovany bez OS
-
To si nemuzete data presypat na vnejsi disk? A eventualni citliva data bud strasne zasifrovat nebo vymazat a volny prostor prejet wipem.
Kdyz vyndate disk, date jim zaminku k odmitnuti reklamace. Nekteri borci by jiste ani nevahali rici, ze se vam panty od displaye ulomili proto, ze jste vymontoval disk.
BTW, proc se nezeptate prodejce?
-
V CZC jsem se ptal na opačný postup (reklamace disku bez notebooku) a neumí to.
-
[JardP] nemam k dispozicii iny dostatocne velky disk kde by som si mohol dat zatial data cize tato moznost nepripada v uvahu
predajcovi (asus-shop.sk) som v stredu pisal mail, ale doteraz mi od nich nemam ziadnu reakciu
[Jenda] myslim ze zarucne stredisko maju spolocne pre sk/cz
znamena to ze ti to teda zobrali iba komplet v stave v akom si to kupil?
pisal som sem preto ci s tym nema niekto osobnu skusenost (konkretne s asusom, dopocul som sa ze napr. pri hp s tym nie je problem)
-
Pošlou tě s tím do háje. Zkus si reklamovat auto s tím, že jim pošleš jenom motor, protože zbytek je v pořádku a tobě se nechce vyndavat z kufru bágly. ::)
-
U mňa to išlo.
Netbook Asus EEE, reklamovaný cez predajcu (Metro). Poslali to do Asus servisu a tam ho bez problémov opravili.
-
[JardP] nemam k dispozicii iny dostatocne velky disk kde by som si mohol dat zatial data cize tato moznost nepripada v uvahu
To je ale dost blba situace. Kdyz se jedna o data, od kterych se nedokazete odloucit, jak to, ze vam nevadi riziko jejich kompletni ztraty? Disk lehne a data jsou v zakonceni zazivaciho traktu. Zadna data nejsou v bezpeci, pokud neexistuji aspon 2 kopie a nekdy se ukaze, ze ani to nestaci.
-
Tak u ThinkPadů jsem se ještě nesetkal s tím, že by mi nebylo vyreklamováno to, co jim vymontuji. :-D
-
[JardaP.] Tak ono se to porno dá vždycky stáhnout znova ;D Tady jde jen o rychlý přístup k němu.
-
Souhlasím s Jardou. Bez záloh ani ránu. A v případě nouze se dají zálohy použít dočasně jako ostrá data (např. tento případ).
Lol Phirae: ne, spíš to je jako když kvůli poruše motoru trvají na tom, že musíte dodat i přívěs, střešní rakev a nosič na kola. Kvalitní prodejce i servis vyreklamují konkrétní vadný díl. Pofidérní amatéři, kteří se snaží zbavit se každé možné reklamace, kde to jen jde, zamítnou prasklé panty displeje kvůli odmontovanému disku.
-
Taktéž je nutné uvést, pokud nezasíláte jakoukoli originální část (HDD, RAM, baterie atd.). Adaptér zasílejte jen tehdy, pokud to povaha závady vyžaduje a zaslání rovněž uveďte do popisu závady.
Ja posielam bez hdd, ak sa ho zavada netyka. Adresa pre zadanie reklamacie ntb:
http://rma.asus.de/pick_eu/pickup.aspx?country=cz&rma_form=nb_pick
-
Tak u ThinkPadů jsem se ještě nesetkal s tím, že by mi nebylo vyreklamováno to, co jim vymontuji. :-D
Hmmm, tak to porovnavat s ASUSem dává asi takový smysl, jako srovnávat Trabanta a Mercedes. :D
-
[Lol Phirae] Já jsem tím chtěl jen naznačit, proč je dobré výrobcům nenaletět na super maxi výkonný stroj (i když má více kurvítek, než výkonu) a raději si připlatit. ;) Nic víc.
-
[Jenda] myslim ze zarucne stredisko maju spolocne pre sk/cz
znamena to ze ti to teda zobrali iba komplet v stave v akom si to kupil?
Ne, nakonec jsem disk s jedním vadným nečitelným sektorem nereklamoval.
-
Ne, nakonec jsem disk s jedním vadným nečitelným sektorem nereklamoval.
Jo, ale blbe je, ze vadne sektory nekdy maji tendenci se rozlezat a cert tomu ver.
-
Souhlasím s názorem, že hlavní problém tazatele nespočívá v reklamaci neúplného notebooku, ale v tom, že má nějaká důležitá data NEZAZÁLOHOVANÁ. Doporučuji ihned sehnat disk (nejlépe 2) a na ně provést zálohu, čímž se vyřeší i problém reklamace, že ...
-
Reklamacia NTB ASUS je bez problemov bez disku, pokial sa reklamacia netyka prave disku :-)
Pri vyplnovani reklamacneho formularu staci napisat, ze notebook ide na reklamaciu bez HDD. Maju to myslim aj v otazkach ku reklamaciam.
-
Už jsem taky posílal ASUS noťas do servisu bez disku, napsal jsem to do komentáře, nebyl s tím žádný problém.
-
Pracujem v autorizovanom servisnom stredisku a reklamácia notebooku bez HDD je u nás štandartom (ak sa závada netýka HDD). Je to vecou servisného strediska, či to akceptuje alebo nie.
-
Treba lenovo stym uplne pocita http://www.lenovo.com/services_warranty/sk/en/hdd_retention.html
-
dakujem, medzicasom mi odpisali, staci to uviest vo formulari ako vravite
btw, kriticke data zalohovane samozrejme mam, jedna sa mi aktualne o tie ktore mozem/nemusim potrebovat a v pripade potreby ich viem zohnat znovu (je to ale pohodlnejsie mat ich pripravene)