Fórum Root.cz
Ostatní => /dev/null => Téma založeno: wsh 14. 11. 2018, 14:59:46
-
X1 Carbon, 3 měsíce starý. Po zapnutí se ozve pípnutí, nápis Fan Error a notebook se vypne.
Člověk si řekne v pohodě, mám NBD on-site záruku. Závada nahlášena ráno v 9:30, ve 13:30 přijde odpověd:
"Jakmile obdržíme náhradní díl, budeme Vás kontaktovat pro domluvení termínu opravy.
Termín opravy bohužel závisí vždy na dostupnosti náhradní dílů ve skladech výrobce, které se objednávají přímo z Lenova a nejsou drženy na lokálních pobočkách servisních partnerů."
-
Ve firmě máme zhruba 20 ntb lenovo, prubezne upgradujeme, rukama mi jich jen za poslednich 5 let proslo rekneme 40 lenovo ntb - pouze thinkpad - samozrejme nejaky problem byl, nic neni bezchybne, ale slape to jako hodinky vicemene, a nikdy bych nic jineho nechtel. vyborna zkusenost. Je to tak ze je to kus od kusu. Mimochodem, to ze neco funguje dobre nikdo jen tak sam od sebe nepise, takze v diskuzich se samozrejme dohledaji jen stiznosti a problemy :-)
-
MichalS - budto je to NBD nebo neni, u Dellu se mi nikdy nestalo neco podobnyho, klidne vymeni celej board a az u sebe zkusi, co je presne spatne, proste je pro ne prio zakaznik s funkcnim HW. Nevim, jestli ma Lenovo vic "levelu" NBD, ale toto by me teda nasralo.
-
Tohle patří do blogu, ne do fóra. Zamykám.