Fórum Root.cz

Hlavní témata => Vývoj => Téma založeno: Method 16. 03. 2011, 23:37:23

Název: Skleněné objekty v OpenGL
Přispěvatel: Method 16. 03. 2011, 23:37:23
dobry den,

ve skole jsem dostal za ukol "vygooglit" co nejvice o sklenenych objektech v OpenGL, mohl by mi nekdo poradit prosim kde hledat a podle jakeho klice? :( popr zda nekdo tusi jak to naprogramovat? :-)

dekuji  8)
Název: Re: Skleněné objekty v OpenGL
Přispěvatel: Lenin POWER! 17. 03. 2011, 07:54:54
Pokud si to jeste pamatuju, s openGL jsem programoval tak pred 10ti lety tak se to dela. Neni to stopro vysledek je to aproximace objektu ktere jsou pruhledne a jsou na nich odrazy sceny, IOR to nedela.

0. chce to 32-bit rozliseni. V 16 bit to vypada mimoradne spatne

1. Seradit objekty ve scene podle Z-order

2. Vyrenderovat scenu bez skledenych objektu

Ted opakovat pro kazdy skleneny objekt podle Z-order

3. Scenu nakopirovat do textury

4. Vykreslit s pruhlednosti ty skleneny veci a pridat na ne texturu sceny, pochopitelne v blend rezimu. Souradnice do textury se scenou odhadnete od oka a zadratujete rucne aby to hezky vypadalo.

Asi bude i neco lepsiho, tohleto mne neucil mistni openGL machr. Delal jsem tehda logo autodesku, pro nejakou prezentaci. Dopadlo to spatne, zakaznik si ty graficke stanice nakonec nevzal, koupil si PC s 3DS. I kdyz provize z 3DS taky nebyla mala.