Fórum Root.cz
Ostatní => Odkladiště => Téma založeno: oni 29. 11. 2017, 18:17:29
-
Zdravím, na jednom zlobivém webu dávají
<style type="text/css" rel="stylesheet" media="all">
body, .affiliate.top {background-image: url("http://xboxweb.cz/splašky.jpg") !important; }
</style>
Zkoušel jsem pravidlo do ublocku (static filtry)
xboxweb.cz##body:style(background-image: none !important; background-repeat: repeat-y ;)
Jenže první pravidlo neprojde (je škrtlé) a platí stále pravidlo definované výše?
Nevíte jak na to? Jde mi o to přepsání samotné bacgrkound-image, i když by stačilo definovat xboxweb.cz##body:style(background-size: 1px 1px)
Případně existují jiné doplňky (typu Stylish), které počítají s vychcaností typu !important? I když bych nejradši zustal u jediného doplňku pro "korekci webů" ublock.
A pak by mě zajímalo, jde nějak v ublocku definovat síťový filtr (tedy že blokuje requesty) na základě DOM/CSS kontextu? Jde mi právě o obrázky typu body:background-url("./adresa_k_obrázku_jehož_url_se_nijak_výrazně_neliší_od_obrázků_v_článku.jpg")
-
A nebylo by jednodussi proste zablokovat adresu, na ktery je ten obrazek?
-
Každopádně jsem na to přišel lepším workaroundem(specifičtější selektor má vyšší prioritu):
html>body:style()
Jak je psáno v poznámce, URL obrázku se nedá zablokovat, protože jeho url nijak "nevybočuje" z ostatních obrázků (dokážu si představit, že na serveru jsou reklamy i normální obrázky v různých složkách, ale nějakým "reverzním" symlinkem/junction jsou smíchány do stejné složky z pohledu URL mappingu), a navíc se s každým reloadem mění, tudíž by se zablokovaly reklama, která se už příště nezobrazí a nebo filtr s sebou vezme i další obrázky...
... A to jsem prosím i na svethardware definoval i takovéhle kousky(regexp):
/\.svethardware\.cz/.+/\d+/img/[^-]+\.jpg/$domain=svethardware.cz,image
Holt to vypadá, že weby snad začínají používat umělou inteligenci na maskování reklam a až to opravdu budo udělat, to bud terno. Ale zachrání nás kuba 'H4X0R' čížek z živě.cz, který napsal na google plus esej o blokování reklamy pomocí strojového učení.