Fórum Root.cz
Ostatní => Odkladiště => Téma založeno: Pepa3000 19. 07. 2017, 00:42:21
-
Kolik Vam zabere cesta do prace v ramci Prahy?
-
50 minut
-
ked som zil v Prahe, tak cca hodku (autobus->metro->metro->tramvaj)
-
aktuálně 5 minut, když jsou kolony tak někdy i 10
Předtím jsem měl 20 minut, a ještě dříve 35 minut.
Vždy autem.
-
Jezdim autem a trva mi to cca 15minut (mhd by mi to trvalo o cca 15-20min dele). Snazim se ale jezdit mimo hlavni spicku (tzn cca na 7:30 byt v praci a v 16:00 domu)
Osobne je pro me neprijatelne cestovat dele jak 30min(jedna cesta) a byl to hlavni duvod proc sem odesel z predchoziho projektu (vydrzel sem to 4 mesice) protoze stravit 1,5-2hod denne v aute je fakt na hlavu
-
já teda nejsem z Prahy, ale cesta do práce mi obvykle zabere 40-60 minut autem tam a 40-60 minut autem zpět v zimě aj 2x90 minut. dojíždim/dojížděl jsem od 20 do 40 km a mimo prahu kde nejsou dálnice ale rozbitý silnice je to samá zatáčka po okrskách a samej traktor samá přebíhající zvěř. V létě do je celkem v pohodě - od cca konce března do začátku listopadu to je brnkačka. horší to je v zimě a při náledí když jedete v 5 ráno a nikde to neni protažený a klouže to jako sviňa, pulmetrový závěje, hustý snežení, musíte často hledat cestu jinudy :) a vracet se :) a ještě něco o čem se nemluví obzvláště přes léto, mezi 5-6 ráno je na silnicích spousta vožralejch (i ležících) z minulý noci co dou do práce do kravínů, na stavby a pod. a vyhejbat se jim je fakt tragédie. přetížený náklaďáky co rozsejpaj štěrk a písek na silnici a pak to klouže a samozřejmě odpadaný díly z aut, pobíhající psy, slepice, popadaný větve když je vichřice, díry ve vozovce, ....... prostě dojíždění do práce autem je ideálně do 15-20ti minut a pěšky tak 10-12 minut jinak je to tragédie.
-
20-35 minut podle toho jak zrovna navazují spoje (denní doba, prázdniny, výluky a tak)
-
Nejsem sice z Prahy, ale po větším městě jedině kolo (či MHD), na kole to mám cca 5 - 10 minut, autem bych jel (spíše čekal na křižovatkách) minimálně dvojnásob času..
-
Kolo je rychlejší než auto ?
Kolo a MHD nemusí stát na křižovatkách ?
Na kole zdržuje jeho zabezpečení, tj. odemčení kolovny, odemčení kola v kolovně, zamčení kolovny, hledání místa u cíle, kde by šlo přivázat, zamčení. Pokud bych ho měl v bytě, tak zas je problém ho nacpat do výtahu. Jízda po silnici v městkém provozu je pro otrlé, po chodníku zřejmě nelegální. Do kopce z kola slezu a tlačím ho pěšky.
Trasy do 1km s lehkým nákladem chodím pěšky.
Na větší vzdálenost (do práce mám 4km) je rychlejší a pohodovější auto nebo autobus.
Kolo mám dobré akorát na krátké trasy s těžkým nákladem, který ale rozměrově vejde do malého nosiče kola.
-
Na kole zdržuje jeho zabezpečení, tj. odemčení kolovny, odemčení kola v kolovně, zamčení kolovny, hledání místa u cíle, kde by šlo přivázat, zamčení. Pokud bych ho měl v bytě, tak zas je problém ho nacpat do výtahu. Jízda po silnici v městkém provozu je pro otrlé, po chodníku zřejmě nelegální. Do kopce z kola slezu a tlačím ho pěšky.
U auta zase zdrzuje docela casto parkovani, ve velkych mestech nebyva volno(pokud nemate vlastni parkoviste).
MHD ma treba v Praze casto vyhrazene pruhy a prednostni zelenou na krizovatkach
Trasy do 1km s lehkým nákladem chodím pěšky.
Na větší vzdálenost (do práce mám 4km) je rychlejší a pohodovější auto nebo autobus.
Kolo mám dobré akorát na krátké trasy s těžkým nákladem, který ale rozměrově vejde do malého nosiče kola.
Kolo muze byt rychlejsi pokud to auto napr. musi objizdet, kdezto cyklostezka vede primo - at uz jsou to parky/lesy, nebo slozite jednosmerky v centrech.
Na kole se mi nechce do prace hlavne proto, ze prijedu totalne propocenej, a dalsich 20 minut se davam do spolecensky prijatelneho stavu :-))) Navic ted to mam pres centrum....
A abych odpovedel i na tema: v Praze cca 40 minut, z toho 15 minut pesky + zbytek metro.
-
Cca 30m, respektive od pritelkyne 25m, z domova 35m.
-
Něco přes hodinu - 20 minut pěšky / 10 minut autem na vlak do centra, chvilka metrem.
(jestli se počítám. Sice jsem těsně za hranicí Prahy, ale stále v rámci PID)
Vzhledem k tomu že cesta vlakem je nejdelší a dá se vždycky sednout mi to nějak nepřekáží, ve vlaku si aspoň najdu čas na čtení nějaké beletrie nebo odborné literatury. Horší je to s cestováním mimo práci (o víkendu už si krapet rozmýšlím jestli obětovat 2 hodiny na cestování kvůli nějaké několikahodinové večerní akci)
-
Kolo je rychlejší než auto ?
Muze byt, treba v Praze cesta ze Zizkova do Karlina na kole skrz tunel pod Vitkovem versus cesta skrz narvanou Konevovu na Florenc a pak do Karlina, tam se klidne vsadim o libovolnou castku, ze budu rychlejsi.
Kolo a MHD nemusí stát na křižovatkách ?
Jasne, ale taky maji vlastni pruhy. S kolem muzu predjizdet zprava, takze z krizovatky vyjizdim prakticky prvni, zatimco borci v aute se kolikrat na prvni zelenou ani nedosouraj ke svetlum :)
Na kole zdržuje jeho zabezpečení, tj. odemčení kolovny, odemčení kola v kolovně, zamčení kolovny, hledání místa u cíle, kde by šlo přivázat, zamčení.
Zatimco hledani mista v podzemni garazi je po devate ranni brnkacka :D
Pokud bych ho měl v bytě, tak zas je problém ho nacpat do výtahu.
Hehe, tak to je ale vosa volba, bydlet v dome s malym vytahem.
Jízda po silnici v městkém provozu je pro otrlé, po chodníku zřejmě nelegální. Do kopce z kola slezu a tlačím ho pěšky.
et cetetera, et cetera, et cetera ad nauseum - bud myslite tak, ze to nejde a pak to nejde, nebo myslite pozitivne a pak to jde :)
-
Jsem freelancer a dělám tudíž pro několik zákazníků, každý je jinde. Ale většinou 15-30 minut. Jezdím na kole.
Pro info s vyplazeným jazykem mám cestovní rychlost 20 km/h když není moc zácpa; na pohodu tak 16 km/h.
-
Kolo je rychlejší než auto ?
Někdy - třeba když je totální zácpa, ale vedle vede cyklostezka/cyklopruh. A tam, kam jezdím, kolo zaparkovat jde, zatímco auto ne, případně daleko a za strašné prachy (modré a další barevné zóny).
Kolo a MHD nemusí stát na křižovatkách ?
MHD bohužel mívá preferenci.
Na kole zdržuje jeho zabezpečení, tj. odemčení kolovny, odemčení kola v kolovně, zamčení kolovny, hledání místa u cíle, kde by šlo přivázat, zamčení.
Tohle si troufnu tvrdit, že zvládám podobně rychle, jako trvá příprava auta a vycouvání z místa.
Jízda po silnici v městkém provozu je pro otrlé
Já s tím problém nemám.
Hlavní problém mám že se zpotím, když je to daleko/moc do kopce/je moc horko.
-
Vy jezdite do prace do 20 minut a autem??? Mazejte na kola nebo elektrokola, vepři řiťovozi! Kdo má být furt zvědavý na ten kravál a smrad z aut! Někdy těžko uvěřit, že programátoři jsou nadprůměrně inteligentní.
-
20 minut autem může znamenat taky z Ostředku na Chodov, a co si budeme povídat, to by se mi na kole třeba v lednu každý den jezdit nechtělo (byť jinak jezdím skoro všude).
-
Hlavní problém mám že se zpotím, když je to daleko/moc do kopce/je moc horko.
Vy nemate v praci sprchu?
Jinak me to trva v Praze tak 20 minut z toho je 7 minut metro a zbytek chuze a cekani na metro.
-
Hlavní problém mám že se zpotím, když je to daleko/moc do kopce/je moc horko.
Vy nemate v praci sprchu?
Leckde ne.
-
Hlavní problém mám že se zpotím, když je to daleko/moc do kopce/je moc horko.
Vy nemate v praci sprchu?
Leckde ne.
Tak pak je to problem toho zamestnavatele, ze smrdim ;p
No ja jezdim na kole 10 min, pesky to mam tak na 20-25, autem bych i s parkovanim jel tech 25 taky ... kolo ma hlavne vyhodu ve spickach, spousta lidi si neuvodomuje - a uz to tu zaznelo - ze na kole proste na zelenou projedu vzdy, ale aut treba jen pet, pokud je blby odbocovani a ceka se na opousteci sipku ... taky rozkopany ulice na kole keine problem a tak dale ...
-
Do 25 minut na kole. MHD tak do 50 minut, pěšky tak 70 minut pro přehled.
Nejsem sám, kdo jede po chodníku. Cyklostezka občas taky zrychlí. V porovnání s MHD jsem rychlejší v čase dojití na a ze zastávky.
NAVÍC výhodou je špatné počasí, pak je málo chodců i na té cyklostezce okolo Vltavy.
-
Hlavní problém mám že se zpotím, když je to daleko/moc do kopce/je moc horko.
Vy nemate v praci sprchu?
Leckde ne.
Tak pak je to problem toho zamestnavatele, ze smrdim ;p
No ja jezdim na kole 10 min, pesky to mam tak na 20-25, autem bych i s parkovanim jel tech 25 taky ... kolo ma hlavne vyhodu ve spickach, spousta lidi si neuvodomuje - a uz to tu zaznelo - ze na kole proste na zelenou projedu vzdy, ale aut treba jen pet, pokud je blby odbocovani a ceka se na opousteci sipku ... taky rozkopany ulice na kole keine problem a tak dale ...
Kdyby ti to trochu politicky myslelo, tak nejezdíš na kole jen na zelenou, ale i na červenou, jako já. Prostě, auta stojí na červenou, hlavně na přechodu pro chodce, nikde nic, tak snad jedu, ne? Se neseru. SPZtku to nemá, fízli pěšáci tě nebudou honit protože se jim nechce a fízli v autech tě takz nechytí, protože zdrhneš někam na pěší. A je to, ne? Tak v čem je problém hoší?
-
Kdyby ti to trochu politicky myslelo, tak nejezdíš na kole jen na zelenou, ale i na červenou, jako já. Prostě, auta stojí na červenou, hlavně na přechodu pro chodce, nikde nic, tak snad jedu, ne? Se neseru. SPZtku to nemá, fízli pěšáci tě nebudou honit protože se jim nechce a fízli v autech tě takz nechytí, protože zdrhneš někam na pěší. A je to, ne? Tak v čem je problém hoší?
Mozna proto spousta lidi bere cyklisty za totalni kokoty? Osobne me je jedno, jestli jedu do prace 8 nebo 10 min, tudiz na cervenou jezdit nepotrebuju a tezko to de na velke krizovatce do leva, ze ... kolo beru hlavne jako nejrychlejsi prostredek po meste, a prekvapive i v pripade velke nadilky snehu, opet trva cesta na tom kole misto 10 treba 12 min, ale auta nejedou vubec :)
-
Kdyby ti to trochu politicky myslelo, tak nejezdíš na kole jen na zelenou, ale i na červenou, jako já. Prostě, auta stojí na červenou, hlavně na přechodu pro chodce, nikde nic, tak snad jedu, ne? Se neseru. SPZtku to nemá, fízli pěšáci tě nebudou honit protože se jim nechce a fízli v autech tě takz nechytí, protože zdrhneš někam na pěší. A je to, ne? Tak v čem je problém hoší?
Mozna proto spousta lidi bere cyklisty za totalni kokoty? Osobne me je jedno, jestli jedu do prace 8 nebo 10 min, tudiz na cervenou jezdit nepotrebuju a tezko to de na velke krizovatce do leva, ze ... kolo beru hlavne jako nejrychlejsi prostredek po meste, a prekvapive i v pripade velke nadilky snehu, opet trva cesta na tom kole misto 10 treba 12 min, ale auta nejedou vubec :)
Spousta lidí bere cyklisty za naprosté kokoty proto, protože jim prostě zavází na cestě, když oni si jako králové vezou zadek v autě, kterým sami bez spolujezdců cestují do práce vzdálené 5km.
-
34 minut City Elefantem na hlavák (jezdí ve špičce 4x do hodiny) a pak cca 15-20 minut metro/tram. Nestěžuju si.
-
0 minut, mám home office.
-
Těch 240 km mi VPN zvládne za pár sekund.
-
Od dveri ke dverim: 20 minut MHD nebo 10 minut autem. Na kole neco mezi, ale pak jeste +cas na sprchu.
-
Těch 240 km mi VPN zvládne za pár sekund.
Tak to bys mel s tou latenci neco delat ;-)
-
Kolik Vam zabere cesta do prace v ramci Prahy?
Kolik ti zabere času vytváření stále nových nesmyslných vláken ?
-
Těch 240 km mi VPN zvládne za pár sekund.
Tak to bys mel s tou latenci neco delat ;-)
Třeba naučit se rychleji přihlašovat?
-
FYI
Jsem od Lovosic. Na kole (10 min) nebo autem (6 min) na nádraží do Lovosic. Pak cca 70 minut ve vlaku, kdy můžu mít na pohodu natažené nohy a za tu dobu něco smysluplného udělám. Po Praze pak 15 minut (pěšky a metrem). Následně ~6 hodin v kanclu a pak cesta zpět v opačném gardu.
Alternativa je použít jen auto, ale to je pak minimálně na zabitou hodinu za volantem, následně 8 hodin v kanclu a pak zase zabitá hodina.
Ještě by bylo fajn, aby už proběhla modernizace vlakových souprav i na téhle trase.
-
Těch 240 km mi VPN zvládne za pár sekund.
Jak si to poradi s obedy s kolegama, setkanimi se zakazniky apod?
-
Ještě by bylo fajn, aby už proběhla modernizace vlakových souprav i na téhle trase.
To by bylo skvely, ale ministerstvo dopravy je nejspis postavene na indianskem pohrebisti, protoze jinak si tu zoufalou nekompetenci ministru dopravy nedokazi vysvetlit.
-
Těch 240 km mi VPN zvládne za pár sekund.
Jak si to poradi s obedy s kolegama, setkanimi se zakazniky apod?
Pražce vidět nemusím. Proč bych se měl setkávat se zákazníky? Na to mám PM.
-
Letos mi moc chutna Starobrno 10ka lahvac. Nechapu proc ho lidi hejtuji ?
-
Autem 7 min, pěšky 20 min.
-
Kdyby ti to trochu politicky myslelo, tak nejezdíš na kole jen na zelenou, ale i na červenou, jako já. Prostě, auta stojí na červenou, hlavně na přechodu pro chodce, nikde nic, tak snad jedu, ne? Se neseru. SPZtku to nemá, fízli pěšáci tě nebudou honit protože se jim nechce a fízli v autech tě takz nechytí, protože zdrhneš někam na pěší. A je to, ne? Tak v čem je problém hoší?
Nejsem z Prahé, ale máme tady takovou krásnou vyšlapanou cestu mezi plotama, asi 30m fakt hodně z kopce. Už jsem tam nechal rozsekat jednoho kreténa na motorce a tři cyklisty, kteří si mysleli, že jim uhnu. Kupodivu vždycky uhnuli oni a vždycky je to hodně bolelo. Motorkáře dokonce odvážela záchranka.
-
+1. Já takhle jednomu dítěti prokopl lebku tretrou. Jeho problém, nemělo tam lízt.
-
17 minut na kole. kdyz neprekazej auta, tak i mene:)
-
1 hodina 30 minut. Cesta od ruzynskeho letiste. V pripade zacpy a omezeni tramvaji z centra i 2 hodiny. Bohuzel chybi metro D. Jinak by doba byla na prijatelne 1 hodine.
V pripade sluzebky dojizdeni 150-200km nejakou formou MHD. V extremnich pripadech i par km tuktukem. Katuji se kosty a hotely v centru nam uz nezaplati.
-
Kolo je rychlejší než auto ?
Kolo a MHD nemusí stát na křižovatkách ?
Na kole zdržuje jeho zabezpečení, tj. odemčení kolovny, odemčení kola v kolovně, zamčení kolovny, hledání místa u cíle, kde by šlo přivázat, zamčení. Pokud bych ho měl v bytě, tak zas je problém ho nacpat do výtahu. Jízda po silnici v městkém provozu je pro otrlé, po chodníku zřejmě nelegální. Do kopce z kola slezu a tlačím ho pěšky.
Trasy do 1km s lehkým nákladem chodím pěšky.
Na větší vzdálenost (do práce mám 4km) je rychlejší a pohodovější auto nebo autobus.
Kolo mám dobré akorát na krátké trasy s těžkým nákladem, který ale rozměrově vejde do malého nosiče kola.
Jizda po chodniku je sice nelegalni, nicmene v mistech kde mi neni umoznen bezpecny prujezd radeji jedu po chodniku. Typicky pobliz jecne/zitne a nebo kdyz nejaky genius nevyresil bezpecne prejezd pres jizni spojku. Pokuta za jizdu po chodniku je kolem 1000kc. Policajti ale nejsou hloupi a tise to toleruji pokud se clovek nechova jak dement. Pripadny advokat rekneme tak 20-30k na obhajobu max. Cena kvalitniho zivota (tedy ne slintajici zombie na voziku) a financni ztrata z toho je mnohem vyssi. Kdyz vam upadne noha daji vam nejakych 250kkc(sotva dva platy) a clovek se musi na zbytek dlouze soudit. A co si vezmu na prazakovi s prumernym platem a ochcavkou?
Je to jako s parkovanim. Lidi nemaji kde parkovat a tak uz je povazovana pokuta za formu parkovaciho poplatku/dane. A stejne tak naziram na jizdu po chodniku. Je to forma dane kdyz mne chytnou. Moralne to proste ztratilo ucinek trestu.
S vybodovanim nemam problem(to plati i u cyklistu) jelikoz muj ridicak je v cechach k nicemu a neni vydan v EU a nelze ho uznat. Az vyresim autoschule, tak mne to mozna bude zajimat.
Jasne spousta cyklistu jezdi jak debilove i 25km/h po chodniku mezi chodci. Zrovna tuhle mne na palacaku jeden malem srazil. Ani do pohlavnich organu jsem mu nestihl vynadat. Ale nelze odsuzovat vsechny. Ja jezdim max 6-7km/h na chodniku a tim padem mne vztekajici chodec nebo policajt chyti a do pohlavnich organu vynada. Co naplat ze na tom kole z tech 6ti km/h zabrzdim rychleji nez kdyz bezim. Co naplat ze jedu jen po dobu nezbytne nutnou a pak sjizdim na silnici ci cyklostezku... A vest kolo ty stovky metru. To uz muzu jit rovnou pesky.
-
Než jsem se přestěhoval mimo Prahu, tak jsem z bytu do kanceláře dojížděl na kole dle chuti od 10 km přímá cesta do 50 km nepřímo, takže od 30 min do 2,5 hod. Naštěstí jsem byl ve vhodné lokalitě na okraji Prahy, kde to bylo vhodné pro kolo. Když už člověk sedí celý den v kanceláři, tak aspoň má nějaký ten pohyb.
-
Ještě by bylo fajn, aby už proběhla modernizace vlakových souprav i na téhle trase.
To by bylo skvely, ale ministerstvo dopravy je nejspis postavene na indianskem pohrebisti, protoze jinak si tu zoufalou nekompetenci ministru dopravy nedokazi vysvetlit.
No, tak jasně. Nevím jak ministerstvo, ale SŽDC a hlavně ČD jsou stále zkostnatělé a proto jsou tu všechny problémy s železnicí. Od infrastruktury, přes procesy až po vlaky. Čest výjimkám. Ale to samé, se dá říct o České poště, ČTÚ apod.
Mimochodem ČR se zavázala k výstavbě vysokorychlostní trati (VRT) Drážďany - Praha do roku 2030, na které by se mělo jezdit až 350 km/h. Ještě minulý rok nebyl náznak, že by k realizaci byla politická vůle. To se teď před volbami, alespoň na oko, lepší. Nicméně termín 2030 je dle více zdrojů silně nereálný. Uvidíme :)
-
Sorry, ale VRT do Drážďan znamená, že do Lovosic se bude jezdit koženkama, dokud neshnijou. A pak vysokorychlostně do Ústí a dvacet minut Ešusem zpátky. Stavbu tunelů, přesvědčování lokálních autorit, že zastávky na hlavní trati vlastně nepotřebujou a přípravu obyvatel u bývalých povrchových dolů na delší dojíždění si už Metrostav natrénoval na tunelu Ýpovice, takže zas tak nerealisticky bych ten termín 2030 neviděl.
Proč je doplňující otázka nástroj k házení hlíny a ne javista junior? :--)
-
Autem od bytu do garáže v práci 10-15 minut
MHD cca 20 minut (5 minut na metro, 8 minut jízdy, 5 minut pěšky)
Pěšky 45-60 minut