Fórum Root.cz
Hlavní témata => Vývoj => Téma založeno: Doktro 04. 03. 2017, 17:32:54
-
Nenašel by se někdo kdo má hromadu volného času, nějaké znalosti html/php ... a chtěl vytvořit hru typu bloodmoon/Sfgame/...? :)
-
Pokud Ty máš hromadu volných peněz... tak nevidím problém 8)
-
na co potřebuji hromadu pěněz? :o
-
Pokud tvůj čas nemá žádnou hodnotu, tak to nemůžeš vztahovat i na ostatní. Někteří si svého času cení.
-
na co potřebuji hromadu pěněz? :o
Asi aby si ich vymenil za tú "hromadu voľného času", ktorú spomínaš v prvom príspevku...
Ale vážne - ak chceš niekoho nadchnúť a získať od neho niečo zadarmo, tak to sa robí tak, že popíšeš niečo pozitívne. Zatiaľ si popísal pre kandidáta len negatíva (mínus hromada voľného času). Tak sa nediv, že publikum reaguje negatívne.
-
Nenašel by se někdo kdo má hromadu volného času, nějaké znalosti html/php ... a chtěl vytvořit hru typu bloodmoon/Sfgame/...? :)
Asi by bylo dobré tě upozornit, že kromě html a php to bude chtít i nějakou databázi, js, grafiku a jestli to mají hrát stovky až tisíce lidí, nejlépe současně, což je většinou žádoucí, tak to bude chtít ještě hromadu volného HW s hromadou volné konektivity.
-
Naprogramovat hru neni mozne, uz nejsou ty spravne podminky, jako panovaly napriklad v bajnych devadesatych letech, kdy Marst a RD6 bastlili Red Dragon. Pocitace byly slabe, internet pomaly, ale o to drazsi, a o programovani toho take moc nevedeli, to bylo videt.
Zkratka optimalni podminky, ne takova mizerie jako dnes, kdy by tisic hracu utahlo RPi na lince od UPC, akorat to nema kdo napsat, protoze kdo ma ruce, drti smirovaci skripty.
-
Naprogramovat hru neni mozne, uz nejsou ty spravne podminky, jako panovaly napriklad v bajnych devadesatych letech, kdy Marst a RD6 bastlili Red Dragon. Pocitace byly slabe, internet pomaly, ale o to drazsi, a o programovani toho take moc nevedeli, to bylo videt.
Zkratka optimalni podminky, ne takova mizerie jako dnes, kdy by tisic hracu utahlo RPi na lince od UPC, akorat to nema kdo napsat, protoze kdo ma ruce, drti smirovaci skripty.
V zásadě se dá spuhlasit, až na to, že ti lidi právě programovat uměli. Nikdo neměl problém třeba s bitovým posunem, což je dle některých dalších diskuzí strašlivě nesrozumitelná matematika... ono by to RPi utáhlo spoustu věcí, kdyby ho někdo uměl naprogramovat, ale on už to vlastnš nikdo neumí.
-
Naprogramovat hru neni mozne, uz nejsou ty spravne podminky, jako panovaly napriklad v bajnych devadesatych letech, kdy Marst a RD6 bastlili Red Dragon. Pocitace byly slabe, internet pomaly, ale o to drazsi, a o programovani toho take moc nevedeli, to bylo videt.
Zkratka optimalni podminky, ne takova mizerie jako dnes, kdy by tisic hracu utahlo RPi na lince od UPC, akorat to nema kdo napsat, protoze kdo ma ruce, drti smirovaci skripty.
V zásadě se dá spuhlasit, až na to, že ti lidi právě programovat uměli. Nikdo neměl problém třeba s bitovým posunem, což je dle některých dalších diskuzí strašlivě nesrozumitelná matematika... ono by to RPi utáhlo spoustu věcí, kdyby ho někdo uměl naprogramovat, ale on už to vlastnš nikdo neumí.
Kucí, ja tu hřu napsal!
#include<stdlib.h>
int main()
{
char b = 0;
const char a = 3;
b = a << 2;
exit(b);
}
-
Není mi jasné, co vlastně Doktro nabízí a v jaké je pozici. Má snad geniální nápad na jedinečnou hru a jediné co mu chybí k realizaci je programátor? Nebo je snad znuděný hráč, který už všechny podobné hry "dohrál" a tak chce vytvořit další? Nebo je to jen další naivka co nemá v hlavě nic ví než jen udělat kopii jedné z XXX existujích her s tím, že ta jeho bude zaručeně nejlepší a tak se proslaví/nechutně zbohatne. Ovšem nemá peníze, neumí programovat a vlastně kromě požadavku na okopírování něčeho již existujícího nemá nic?
Nenašel by se někdo se znalostí HW/SW a mořem volnýho času a naivity, kdo bych chtěl udělat novej model telefonu, něco jako iPhone?
Obávám se, že jakýkoliv geniální nápad, což asi nebude tento případ, zkrachuje buď na nemožnosti ho zrealizovat vlastními silami či na nemožnosti zaplatit realizaci někomu dalšímu. Samo se to prostě neudělá.
-
podla mna to je len znudeny hrac co nema co hrat a slusne sa opytal ci niekto nieco nenaprogramuje, aby mal co hrat :)
-
Naprogramovat hru neni mozne, uz nejsou ty spravne podminky, jako panovaly napriklad v bajnych devadesatych letech, kdy Marst a RD6 bastlili Red Dragon. Pocitace byly slabe, internet pomaly, ale o to drazsi, a o programovani toho take moc nevedeli, to bylo videt.
Zkratka optimalni podminky, ne takova mizerie jako dnes, kdy by tisic hracu utahlo RPi na lince od UPC, akorat to nema kdo napsat, protoze kdo ma ruce, drti smirovaci skripty.
V zásadě se dá spuhlasit, až na to, že ti lidi právě programovat uměli. Nikdo neměl problém třeba s bitovým posunem, což je dle některých dalších diskuzí strašlivě nesrozumitelná matematika... ono by to RPi utáhlo spoustu věcí, kdyby ho někdo uměl naprogramovat, ale on už to vlastnš nikdo neumí.
Kucí, ja tu hřu napsal!
#include<stdlib.h>
int main()
{
char b = 0;
const char a = 3;
b = a << 2;
exit(b);
}
Ahoj cim se strili???
-
Ahoj cim se strili???
Špatná otázka... nejdříve je třeba implementovat něco, na co se dá střílet :D
-
Ahoj cim se strili???
Střílí se dvojkou, to dá rozum:
b = a << 2;
Ale chápu zmátl tě ten nezvyklý scrolling z prava do leva. Báječná hra, ale dost rychlá :-(
-
Pokud tvůj čas nemá žádnou hodnotu, tak to nemůžeš vztahovat i na ostatní. Někteří si svého času cení.
Čas má vždycky hodnotu. Tedy i ten můj :).
Není mi jasné, co vlastně Doktro nabízí a v jaké je pozici. Má snad geniální nápad na jedinečnou hru a jediné co mu chybí k realizaci je programátor? Nebo je snad znuděný hráč, který už všechny podobné hry "dohrál" a tak chce vytvořit další? Nebo je to jen další naivka co nemá v hlavě nic ví než jen udělat kopii jedné z XXX existujích her s tím, že ta jeho bude zaručeně nejlepší a tak se proslaví/nechutně zbohatne. Ovšem nemá peníze, neumí programovat a vlastně kromě požadavku na okopírování něčeho již existujícího nemá nic?
Nenašel by se někdo se znalostí HW/SW a mořem volnýho času a naivity, kdo bych chtěl udělat novej model telefonu, něco jako iPhone?
Obávám se, že jakýkoliv geniální nápad, což asi nebude tento případ, zkrachuje buď na nemožnosti ho zrealizovat vlastními silami či na nemožnosti zaplatit realizaci někomu dalšímu. Samo se to prostě neudělá.
Všechny podobné hry jsem nedohrál :D. Jen mám spoustu nápadů jak něco udělat jinak nebo někde něco připad atd. (Ano z určitého pohledu to kopírování je...)
Ne, nechci nejlepší hru, nechci se proslavit a nechci nechutně zbohatnout.
A o programování se zajímám. Ale je lepší být v týmu než sám. :)
-
Clovek pride sem s napadom, najst nejakych ludi, ktori by mali zaujem, a dostanu sa mu odpovede typu, kolko penazi ponukas, nema to zmysel, atd.
Ak by mal niekto zaujem, nasiel by si trocha casu a elan, tak nema taketo pripomienky. To je mozne len na roote :)
-
Tak pomocí dotazů si zájemci ověřují, jak je ten původní dotaz vůbec myšlen:
Není mi jasné, co vlastně Doktro nabízí a v jaké je pozici.
Tazatel to může brát jako oponenturu, ve které může pro svůj nápad zalobovat, vysvětlit, k čemu by to mělo být a co sám nabízí. To nemusí být zrovna peníze, ale třeba i jen chuť něco se naučit, zkusit si projekt ve více lidech apod.
Pokud ale na tyto dotazy není schopen pořádně odpovědět, těžko někoho naláká.
-
Nejjednodušší je vždycky začít sám a pokud projekt bude stát za to, lidi se přilepěj sami. Založit repozitář na GitHubu, úplácat si tam nějaké demo, rozházet odkazy po fórech a časem se možná někdo přidá.
On se totiž jen pouhý nápad špatně prodává. Každý máme spoustu zaručeně skvělých nápadů. Už je ale těžší přesvědčit ostatní, že by se měli věnovat tvému nápadu, než nápadům vlastním.
Však "vysvětlovat" nějakou činnost počítači je kolikrát jednodušší, než to vysvětlovat člověku. Naprogramovat nějaký demo, když je v dnešní době dostupných tolik herních enginů, frameworků, ... není zas takový problém. Navíc je to i zkouška pro tebe, zda se ty sám chceš věnovat svému nápadu a zda mu věříš.