Fórum Root.cz
Hlavní témata => Software => Téma založeno: abder 04. 01. 2017, 11:09:49
-
Poradí mi někdo helpdeskový software pro náročné (samozřejmě placený). Potřebuji aby ta věc zvládala agendu s více firmami najednou a uměla zásahy fakturovat. Ideálně kdyby byl autor schopen do budoucna řešit nějaké požadavky customizace. Zatím se mi nedaří najít ani český ani anglický systém.
-
Jira Service Desk (https://www.atlassian.com/software/jira/service-desk) od Atlassianu, případně s českou podporou např. od MoroSystems (http://www.morosystems.cz/sluzby/implementace-jira-a-confluence/). Nevím, zda je tam implementovaná podpora fakturace, ale určitě by se dala implementovat jako plugin.
-
https://comparisons.financesonline.com/jira-service-desk-vs-hp-service-manager
-
https://github.com/eventum/eventum - jeden z nejlepsich issue tracking/helpdesk systemu co jsem kdy videl. Fakturaci to neumi, ale oddeleni zakazniku/firem, sledovani stravenyho casu a peknej reporting jo.
-
https://www.otrs.com/
https://sourceforge.net/p/otrs-invoice/wiki/Home/
-
GLPI
https://github.com/glpi-project/glpi
http://glpi-project.org/
Je to open source riesenie.
S vyvojarmi sa celkom da dohodnut na upravach. Tiez existuje moznost naprogramovat si vlastny plugin.
Na linuxexpres.cz som napisal seriu clankov o GLPI. Poradim a vysvetlim ak by bol zaujem a som ochotny pomoc v implementacii ak by si sa pre GLPI rozhodol.
https://www.linuxexpres.cz/software/glpi-kvalitny-open-source-helpdesk-a-sprava-it-zariadeni
-
http://www.myjira.cz/index.html
-
pokud si na to firma dokaze vydelat tak urcite jira - hlavne ve chvili kdy to propojis s vlastnim bitbucketem a confluence tak je to nedostizne. bohuzel.