Fórum Root.cz
Hlavní témata => Vývoj => Téma založeno: inovator 23. 03. 2016, 18:26:35
-
Zdravím, neporadil by někdo zdroj informací o tom, jak jsou v GPU implementovány základní funkce 2D akcelerace - kreslení základní objektů, jejich interface, overlay....
Nechce se mi trávit příliš času vynalézáním kola...
Díky
-
a co google - pan zkousel ?
http://lmgtfy.com/?q=open+hardware+gpu (http://lmgtfy.com/?q=open+hardware+gpu)
-
Nechce se mi trávit příliš času vynalézáním kola...
Můžu se zeptat, na co to chceš? Chceš vynalézat vlastní GPU?!
-
Mirek Prýmek: V podstatě ano, jde mi o malý jednoúčelový akcelerátor pro jedno z našich zařízení. Implementace na FPGA.
-
Mirek Prýmek: V podstatě ano, jde mi o malý jednoúčelový akcelerátor pro jedno z našich zařízení. Implementace na FPGA.
opencores?
-
v: Jde mě o principy, ne o hotové zdrojáky, který navíc z důvodu licence nelze použít.
Jeden projekt je tam docela zajímavý, ale bez dokumentace a zdrojáky jsou špatně čitelné.
Principiálně to mám vymyšlené, mám rozchozený framebuffer na LCD, jde mi o doimlementování několika funkcí na HW.
Většinu z těch podstatných věcí mám v hlavě, spíš mi jde o to, abych to jako tradičně neimplementoval a pak nezjistil, že se to dá udělat lépe a jednodušeji a pak to nepřepisoval.
-
Tohle by do začátku nestačilo? http://www.root.cz/clanky/graficke-subsystemy-pocitacu/