Fórum Root.cz
Hlavní témata => Vývoj => Téma založeno: Luinthoron 02. 12. 2015, 23:13:29
-
Ahoj,
chtěl bych se pustit do vytváření vlastních webových fyzikálních appletů. Chtěl bych se vyhnout Javě, protože většina dosavadních appletů ji vyžaduje a jako učitel neustále bojuju s její podporou na různých počítačích. Potřeboval bych poradit, v čem je ideálně začít vytvářet, protože mi připadá, že možností je hodně, a nevím, co vybrat. Moje programovací zkušenosti se omezují na nějaké fyzikální výpočty v C++ a něco málo Python.
Díky moc.
-
Java je nejlepší, není důvod se jí vyhybat. To je jako možnost jezdit ve Ferrari, ale dobrovolně si vybrat Dacii.
-
Šlo by použít html5 + nějaký javascriptový framework pro hry.
Nicméně pokud je to pro výuku, tak bych klidně pokračoval v javě a kdyžtak použil appletviewer (abych nemusel řešit javu v prohlížečích).
Anebo bych applet nahradil java web startem a napsal to jako normální appku.
Javascript je specifický jazyk, pokud to není nezbytně nutné, tak bych se s ním nezatěžoval.
-
Vyborne se applety delaji ve Wolfram Mathematica - ale clovek samozrejme potrebuje licenci (na tvorbu, prehravac s pluginem do prohlizece je zdarma). Zminuju spis kvuli jednoduchosti a rozsahlym schopnostem, ne ze by to bylo idealni z hlediska kompatibility (doinstalovani cdf playeru).
Mozna by slo pouzit pygame?
-
ProcessingJS, pokud máte zkušenosti s Javou koukněte také na klasický Processing.
http://processingjs.org/
-
ProcessingJS, pokud máte zkušenosti s Javou koukněte také na klasický Processing.
http://processingjs.org/
Přesně tak. Chtěl jsem napsat to samé.
-
ProcessingJS, pokud máte zkušenosti s Javou koukněte také na klasický Processing.
http://processingjs.org/
Přesně tak. Chtěl jsem napsat to samé.
a jako bonus je tady primo kniha, ktera popisuje jak na modelovani fyzikalnich jevu v processingu.
http://natureofcode.com/
vic knih viz https://www.processing.org/books/
pozor www.processingjs.org je javascriptova implementace processingu a nejsem si jisty jestli vse pobezi jak ma i na webu. Zalezi jak je implementovana Box2D v javascriptu.
http://natureofcode.com/book/chapter-5-physics-libraries/
-
https://github.com/ipython/ipython/wiki/A-gallery-of-interesting-IPython-Notebooks#physics-chemistry-and-biology
-
ipython notebook / Jupyter.
-
ten internet je hroznej, clovek hleda neco a skonci nekde uplne jinde ... a x hodin v coudu :)
tohle taky vypada zajimave ;)
http://julialang.org/ (http://julialang.org/)