Fórum Root.cz

Hlavní témata => Software => Téma založeno: Jirka Zelený 07. 10. 2010, 11:44:56

Název: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: Jirka Zelený 07. 10. 2010, 11:44:56
Ahoj, dostal jsem ve firmě za úkol vybrat nějaký ticket systém a uvítal bych nějaké tipy. Mělo by to umět jednoduše zadat ticket s požadavkem n vývojáře a pak by to mělo ukazovat stav plus případně úkoly pro zadavatele (do pátku dodej to a to, jinak požadavek nevyřídíme). Je to pro lamy, takže to chce něco jednoduhého a přehledného (BugZillu by asi nezkousli). Diky!
Název: Re: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: mat 07. 10. 2010, 14:05:28
redmine
Název: Re: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: Tomik 07. 10. 2010, 14:52:37
Na výšce se na IT odděleních využívá request tracker. Celkem pěkně se s ním pracuje
Název: Re: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: Martin Zixo 07. 10. 2010, 23:32:32
Velmi velmi odporucam request tracker
http://bestpractical.com/rt/ (http://bestpractical.com/rt/) Velmi silny nastroj, realne nasadeny a funkcny !
Název: Re: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: mat 08. 10. 2010, 14:18:21
Jen ještě pro jistotu upozorňuju, že je nutné, opravdu nutné, k tomu uživatele vychovat, jinak je jakýkoli nástroj odsouzen k zániku. Buhužel ani jeden opensourcový projekt na tom není tak ergonomicky dobře, aby to uživatelé zvládli přirozeně bez bolesti.
Název: Re: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: Jakub D. 08. 10. 2010, 21:51:09
A co Trac? Je to jednoduche, rychle na pochopeni a propojene s wikinou, SVN prohlizecem, casovou linii a dalsimi ficurami. OpenSource, napsano v Pythonu, bezi pod Apachem.
Název: Re: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: WhiTe 08. 10. 2010, 22:23:46
ja pouzivam http://www.osticket.com/ .. je fakt simple ;)
Název: Re: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: peter34 08. 10. 2010, 22:47:03
otrs
Název: Re: Ticket systém pro uživatele
Přispěvatel: Opin Dog 10. 11. 2010, 13:06:21
Mantis cool volba