Fórum Root.cz
Hlavní témata => Software => Téma založeno: Jirka Zelený 07. 10. 2010, 11:44:56
-
Ahoj, dostal jsem ve firmě za úkol vybrat nějaký ticket systém a uvítal bych nějaké tipy. Mělo by to umět jednoduše zadat ticket s požadavkem n vývojáře a pak by to mělo ukazovat stav plus případně úkoly pro zadavatele (do pátku dodej to a to, jinak požadavek nevyřídíme). Je to pro lamy, takže to chce něco jednoduhého a přehledného (BugZillu by asi nezkousli). Diky!
-
redmine
-
Na výšce se na IT odděleních využívá request tracker. Celkem pěkně se s ním pracuje
-
Velmi velmi odporucam request tracker
http://bestpractical.com/rt/ (http://bestpractical.com/rt/) Velmi silny nastroj, realne nasadeny a funkcny !
-
Jen ještě pro jistotu upozorňuju, že je nutné, opravdu nutné, k tomu uživatele vychovat, jinak je jakýkoli nástroj odsouzen k zániku. Buhužel ani jeden opensourcový projekt na tom není tak ergonomicky dobře, aby to uživatelé zvládli přirozeně bez bolesti.
-
A co Trac? Je to jednoduche, rychle na pochopeni a propojene s wikinou, SVN prohlizecem, casovou linii a dalsimi ficurami. OpenSource, napsano v Pythonu, bezi pod Apachem.
-
ja pouzivam http://www.osticket.com/ .. je fakt simple ;)
-
otrs
-
Mantis cool volba