Fórum Root.cz
Hlavní témata => Software => Téma založeno: P@well 11. 01. 2011, 17:41:49
-
Zdravím, mám problém s přijímáním mailů na svém serveru.
Když si pošlu mail, tak přijde tak jeden z deseti. Prostě některé přijdou, ale většinou ne. Nevysledoval jsem v tom žádnou souvislost. Řekl bych, že maily, které jsem si poslal z oné domény a pak na ně dal Re, chodily celkem obstojně, ale pokud jsem stejnou e-mailovou adresu vyplnil přímo do adresního řádku, tak mail v drtivé většině případů nepřišel.
V DNS mám tyto záznamy:
domena.cz MX 10 mail.domena.cz
mail A 81.91.xx.xx
@ A 81.91.xx.xx
* A 81.91.xx.xx
U domény je nastaveno DNSSEC (tomu nerozumím, ale předpokládám, že by to nemělo vadit).
Na serveru mám nainstalované dva webové klienty (RoundCube a Horde). Maily, pochopitelně, nejsou ani v jenom.
Po odeslání mailu nepřijde žádná zpráva o nedoručení mailu, ale posílaný mail většinou nedojde.
E-mailové schránky byly vytvořeny přes QmailAdmin, odesílání mailů funguje 100%.
Netušíte někdo kde jsem co udělal špatně?
Nějaké nastavení VitrualHost v Apachi, DNS ... Já už fakt nevím.
Díky moc za jakýkoliv námět.
-
Tento problem jsem mel take a zjistil jsem ze mam pretizenej smtp server. Mrkni jestli nekdo nedela utoky na SMTP. Pouzivas DenyHost a jine ochranne prvky?
-
občas neškodí počkat než Vám odpoví helpdesk;-)
-
Existují správné reverzní záznamy pro ty IP adresy? Většina dnešních mail serverů je využívá jako minimální kontrolu důvěryhodnosti. Odkud ty maily odesíláš? Nemůžeš použít nějaký svůj mail server a zkontrolovat logy, jestli se v nich nepíše, proč mail neodešel?
-
Existují správné reverzní záznamy pro ty IP adresy? Většina dnešních mail serverů je využívá jako minimální kontrolu důvěryhodnosti. Odkud ty maily odesíláš? Nemůžeš použít nějaký svůj mail server a zkontrolovat logy, jestli se v nich nepíše, proč mail neodešel?
Lenže to by mal problém odoslať email zo svojho servera, nie prijať z cudzieho.
Každopádne skontrolovať logy je výborný nápad, z toho sa človek môže dozvedieť veľa ;)
Prípadne by si mohol vytvoriť dočasný alias a dať ho sem, tí z nás ktorí majú pod palcom nejaký emailový server by mohli vidieť čo sa deje.
-
Aha, pardon, nějak jsem si popletl směr. On se snaží přijímat, ne vysílat. ;) Každopádně log by to zřejmě vysvětlil.
-
Zdravím!
Tak problém byl v nastavení spamfiltru. Jedno pravidlo způsobovalo označení většího množství emailů jako spam.
2 mihu: Na helpdesk jsem se obrátil, ale protože je to náš fyzický server (i když v jejich serverovně), tak jsem nečekal, že by se tím nějak zabývali. Naštěstí je to natolik solidní firma, že mi poradili. Nevím, jestli tady můžu dělat reklamu .... je to Web4U ;-)