V čem programovat webové hry?

znalec

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #15 kdy: 20. 10. 2014, 22:27:23 »
No rozhodne bych se vyprdnul na php a podival se po necem, co ma lepsi podporu pro dlouhotrvajici spojeni klienta se serverem. Php pro tohle neni vubec delane. Koukni treba na node.js.


Pleca

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #16 kdy: 20. 10. 2014, 22:43:34 »
Myslim si, ze budoucnost web her je spise v HTML5 nez ve Flash a pokud nevadi anglictina, tak tady je zajimavy odkaz na par jednoduchych her: http://blog.sklambert.com/ (chce to projit od nejstarsiho prispevku).

Kolemjdoucí

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #17 kdy: 20. 10. 2014, 23:12:00 »
Zkusil bych assembler a šňupat hlínu

haha

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #18 kdy: 21. 10. 2014, 08:34:27 »
Na jednoduché hry DOM, na složitější canvas, na jakékoliv WebGL. K tomu všemu budeš potřebovat JS. Když už se budeš učit JS, tak bude opravdu nejrozumnější rovnou sáhnout po node.js, nemusíš se zasekávat paralelním učením dvou jazyků najednou.

andy

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #19 kdy: 21. 10. 2014, 08:48:34 »
Keby som chcel robit webovku, tak to robim v google darte alebo jave.


any

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #20 kdy: 21. 10. 2014, 11:11:18 »
je to mozna trosku offtopic, ale webovky hlavne tahovy s cekanim jsou domenou mobilu... mate nekdo nejake zkusenosti s: https://build.phonegap.com/ a pripadne chut dodat hodnotici referenci nebo nebo alternativy?

radík

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #21 kdy: 21. 10. 2014, 17:36:30 »
Taky bych doporučil HTML5, tzn html+javascript. Poslední dobou se to prosazuje, lepší se trochu výkon javascriptu...
Ačkoliv jsem obyčejnej člověk, nejsem programátor, tak jsem si s tím hrál a zbastlil něco jako http://hgame.wz.cz/animation/animation.htm.
Doporučuju pustit v menším okně, protože se to scaluje podle velikosti okna.
Pohyb šipkama, mezerník skok, ctrl střela.
Použitý engine: žádný, je to čistý js :)

emtey

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #22 kdy: 21. 10. 2014, 19:35:03 »
Taky bych doporučil HTML5, tzn html+javascript. Poslední dobou se to prosazuje, lepší se trochu výkon javascriptu...
Ačkoliv jsem obyčejnej člověk, nejsem programátor, tak jsem si s tím hrál a zbastlil něco jako http://hgame.wz.cz/animation/animation.htm.
Doporučuju pustit v menším okně, protože se to scaluje podle velikosti okna.
Pohyb šipkama, mezerník skok, ctrl střela.
Použitý engine: žádný, je to čistý js :)

Teda, hezky, ale toho kodu, cos pro takovou "blbustku" musel napsat :X

any

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #23 kdy: 21. 10. 2014, 21:55:53 »
a jak je na tom iphone? uz umi komplet standard okolo canvas?
naposled (davno) to bylo nepouzitelne.

radík

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #24 kdy: 21. 10. 2014, 22:21:16 »
Iphone má(nebo měl) v canvasu o dost větší výkon než android. Nevím jestli je to prohlížečem(safari) nebo nějakýma specifikama v systému popř hw. Oproti hrám v javě na androidu je to pochopitelně pomalé.Co konkrétně na iphone šlo špatně?

radík

Re:V čem programovat webové hry?
« Odpověď #25 kdy: 21. 10. 2014, 22:25:21 »
Teda, hezky, ale toho kodu, cos pro takovou "blbustku" musel napsat :X
Pokud je to uznání, tak díky.Jo, to souhlasím. Ale tak je to pár set řádků kódu.  Ale takhle, když jsem si to celý navrhl, algoritmicky vyřešil, tak myslím, že jsem se něco naučil a odnesl si z toho, teda víc než kdybych si to někde naklikal. A hlavně pobavil při navrhování a řešení bugu atd. Výkonově to bude také asi lepší.