Jazyk pro úplného začátečníka

kdosi4

• 136
    • Zobrazit profil
Jazyk pro úplného začátečníka
« kdy: 11. 07. 2013, 16:48:54 »
Zdravím, rozhodl jsem se, že bych se chtěl naučit programovat - přemýšlel jsem o C++ nebo Visual Basicu. Doporučili byste mi nějaký jazyk? Jsem úplný začátečník. Chtěl bych programovat aplikace pro Windows.

Díky za odpovědi.
« Poslední změna: 11. 07. 2013, 18:43:56 od Petr Krčmář »

Lenin POWER!

• 434
  • Nekecat a delat!
    • Zobrazit profil
    • Tribut Leninovi
Re:Programovací jazyk pro úplného (fakt nevim nic) začátečníka
« Odpověď #1 kdy: 11. 07. 2013, 16:52:25 »
Scala

kdosi4

• 136
    • Zobrazit profil
« Odpověď #2 kdy: 11. 07. 2013, 17:07:14 »
Scala

Vypadá zajímavě a díky za návrh, ale nenašel jsem k ní žádnou literaturu nebo online kurzy  :-\

Ramtech

« Odpověď #3 kdy: 11. 07. 2013, 17:23:40 »
Python má kopec tutoriálov
http://pythontutor.com/

Lenin POWER!

• 434
  • Nekecat a delat!
    • Zobrazit profil
    • Tribut Leninovi
« Odpověď #4 kdy: 11. 07. 2013, 17:30:17 »
Vypadá zajímavě a díky za návrh, ale nenašel jsem k ní žádnou literaturu nebo online kurzy  :-\

jsou toho kila viz - http://stackoverflow.com/questions/1379540/learning-scala

Pokud nevynalozis vetsi usili nez doposud tak to nedas.

xhamster

« Odpověď #5 kdy: 11. 07. 2013, 17:32:01 »
na C++ zapomen, to je velice hard.

ono i Java ktera je lehci je pro uplneho zacatecnika SAMOUKA velice spatna.
vim to protoze kamos ted nastupuje na vejsku kde maj v prvaku prave javu a chtel po me at ho to trochu naucim, a proste java je na to uceni strasne moc obsahla + objekty do toho...

ja treba zacinal s PHP, to je docela pohodovej jazyk.

Laco

« Odpověď #6 kdy: 11. 07. 2013, 17:33:52 »
Skús jazyk Python. Ako skriptovací jazyk je dobrým základom pre pochopenie systémových jazykov C, Java. Veľmi dobrý tutoriál a v češtine: http://www.ulozto.cz/xHYBRzX/ponorme-se-do-python-u-3-m-pilgrim-pdf

Pavouk106

• 2 400
    • Zobrazit profil
    • Můj blog