Notebook pro World of Tanks

Harvy

Notebook pro World of Tanks
« kdy: 31. 03. 2015, 06:51:36 »
Zdravím, chci se zeptat na věc, na kterou se tu odpovídalo určitě už 1001x. Nikde jsem však nedohledal specifikaci pro mnou vybranou hru. Starý děděček Dell se odebral do věčných lovišť a hledám schopný notebook do 20 000. Jde mi o mobilitu, proto neuvažuju o PC. Poradí mi někdo nejvhodnější stroj pro občasné hraní WoTka. Další využití je asi jako klasický uživatel, serfování, mail, práce s fotkami ..... Podle zjištěných informací je pro Wotko důležitá kvalita procesoru, jelikož využívá jen jedno jádro.
Díky za tipy a konstruktivní kritiku ....
« Poslední změna: 31. 03. 2015, 07:22:02 od Petr Krčmář »


Hmmm

Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #1 kdy: 31. 03. 2015, 07:45:32 »
Moja konstruktivna kritika je, ze urcite by som nevyberal notebook podla jednej specifickej hry, ktoru o rok uz ani nemusis hrat. Hlavne ked kladies doraz na jej, pomerne mozno netradicnu, poziadavku a to kvalita jadra, pretoze vie vyuzit len jedno jadro. Cize urcite by som pri vybere nezavrhoval notebooky s viacerymi jadrami, pretoze sa to po case moze vypomstit. Totiz mnoho inych hier a programov nie je ako WoT a velmi rado vyuzije tych jadier viac.

Harvy

Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #2 kdy: 31. 03. 2015, 08:02:57 »
Určitě neodsuzuju vícejádrový procesory. Jen chci radu a případné zkušenosti vás při výběru notebooku s kvalitním procesorem a přiměřenou kvalitou ostatních komponentů. Piority jsou daný :)

Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #3 kdy: 31. 03. 2015, 12:05:37 »
Mam T420 s i5-2410M a 1600x900px.

WoT s aplikovanim vsech voleb WotTweaker + unres tool => cca 40fps stabilne.
Ale je to o tom, ze nesnasim v te hre mit jakekoliv efekty, vybuchy apod, potrebuju co nejmene rozptylovani od "prace".
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Neviditelný



j

Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #5 kdy: 31. 03. 2015, 19:06:04 »
Odkazovat na ty jejich blaboly je zbytecny, WoTko realne nefunguje poradne na nicem, a je jedno za kolik $$$. Muze to jet obstojne i na pomerne lowendovym HW, a nemusi to jet prakticky vubec ani na HW za 100k.

Ono to casto zalezi i na tom, zda jsou zrovna skvrny na Slunci. Podporu multicore slibujou uz od bety, kde dokonce tvrdili (teotericky dohledatelne, ale pocitam ze to z ofiko zdroju odmazali), ze jen rekompilujou klienta, stejne jako na webu engine bylo vyslovene napsano, ze to umi (a stejne tak tam byly "screeny ze hry", s destem, blatem, ...)

Zasadni problem toho je, ze to z 50% je flash. A ten je rozezranej sam o sobe. GPu to prakticky nevyuziva. Samo, jak bylo receno, kazdej aspon prumernej hrac si stejne vsechny "uber" efekty povypina, aby moh hrat.

To treba kdyz vemes WT, tak to je technologicky uplne jina liga. Pokud mas HW, mas dohled klidne v desitkach km a vypada to podle toho. Ty tanky bohuzel zatim teda nejsou zrovna poladeny, ani ne snad technicky, jako spis herne, proste ten respawn tomu nesedi a hrat neco vic == travit desitky minut cekanim ve fronte.

nebrat

Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #6 kdy: 31. 03. 2015, 20:00:25 »
Zasadni problem toho je, ze to z 50% je flash. A ten je rozezranej sam o sobe. GPu to prakticky nevyuziva. Samo, jak bylo receno, kazdej aspon prumernej hrac si stejne vsechny "uber" efekty povypina, aby moh hrat.

to je dneska uz vic jak 1/3 her. poznaji se celkem jednoduse. vsecky do jedne vychazi z ruznych forku stejneho herniho shellu a maji problem s latenci a asynchronicitou uzivatelskeho rozhranni i na nadupane masine. u WOT je to maskovane tim, ze tam neni v bitve kurzor mysi a na nic zurizive neklikas, tak ten problem nevidis.

a kapitola WoT a obecne MMO to je na uplne jine forum a zcela jina sebemrskacska vlakna, ale tak pokud vylozene nevis co s volnym casem a potrebujes jej nejak zlikvidovat, aby si na jare nemyslel na kterym strome si hodis provaz, tak to je jina.

noef

  • *****
  • 897
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #7 kdy: 31. 03. 2015, 20:03:18 »
... Totiz mnoho inych hier a programov nie je ako WoT a velmi rado vyuzije tych jadier viac.
Vetsina her, co proklamuje ze vyuziva vice jader, stejne zbyla jadra jen hodne nejiste pritopuje - maloco pouziva vice nez tretinu "ne-hlavniho" jadra (alespon tomu je tak na mem starickem phenomu). Co jsem nekde videl post primo od vyvojare nejakeho velkeho titulu, tak vyslovne psal, ze ve hrach, tj. aplikaci s kritickym jak vykonem tak odezvou, je velmi obtizne efektivne paralelizovat vypocty.

petík

Re:Notebook pro World of Tanks - FLASH???
« Odpověď #8 kdy: 01. 04. 2015, 13:17:43 »
Pochybuji, že je WoT ve FLASHI - možná tohle http://wot-world.com/flash_game
V WoT je hromada skriptů v pythonu a má to dost masivní exe (30MB), spoustu dll knihoven, na fyziku HAVOC.
Je to engine BigWorld a k placené licenci nabízejí zdrojové kódy v C++, takže FLASH to na 90% není.

Mě jede hratelně na Lenovo ThinkPad Edge E535 (už se neprodává). Detaily mám sníženy :-)
WoWP se občas seká - nesnáší to kouř sopek :-)

Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #9 kdy: 01. 04. 2015, 16:39:51 »
To s tim flashem se tradovalo v dobe tak dva roky zpatky kdy jsem vice hral - myslim, ze to byla vlastnost prave bigworldu. Jak je to doopravdy vedi asi jen belorusaci sami. kazdopadne bez tweakru a unres packu je to o nicem
Děkuji za možnost editace příspěvku.

j

Re:Notebook pro World of Tanks - FLASH???
« Odpověď #10 kdy: 01. 04. 2015, 18:19:29 »
Pochybuji, že je WoT ve FLASHI - možná tohle http://wot-world.com/flash_game
V WoT je hromada skriptů v pythonu a má to dost masivní exe (30MB), spoustu dll knihoven, na fyziku HAVOC.
Je to engine BigWorld a k placené licenci nabízejí zdrojové kódy v C++, takže FLASH to na 90% není.

Mě jede hratelně na Lenovo ThinkPad Edge E535 (už se neprodává). Detaily mám sníženy :-)
WoWP se občas seká - nesnáší to kouř sopek :-)

Tak nepochybuj a podivej se ... minimapa === flash, zamerovac a vsechny ty cisla kolem === flash, UI === flash. Jenom kdyz zahejbes karuselem v garazi tak to sezere CPU na 100% vpohode, protoze .... flash.

Ostatne, jak myslis ze do hry hraci dostali zobrazovani trajektorii strel (dokud byla data), jak myslis, ze tam dostanou vlastni zamerovac, zobrazeni tardscore, ...

Podivej se do World_of_Tanks\res_mods\ ... aha, swf, to asi nebude flash ... (a tenhle adresar vzniknul samo az expost, puvodne se primo modovala hra). Kdyz rozbalis ty balicky v /res ... tak je to samej flash.

Trebas World_of_Tanks\res\packages\gui.pkg aktualne neco pres 600MB, uvnitr je sloska /flash ... a ta ma ... +350MB

Takze laskave nezvanit, staci se podivat. To pkg je zip. Tzn netreba na to zadny uber nastroje, a nic se netraduje, je to tak stale.


petík

WoT == FLASH?
« Odpověď #11 kdy: 02. 04. 2015, 11:20:21 »
Ok, je tam flash pro GUI (garáž) - což je logická volba, protože to není nic kritického pro hru a dá se to napsat v čemkoliv funkčním.
z těch 350MB v adresáři flash je 241MB v podadresáři video :-)
Flash na minimapu a HUD - to by si měli raději přepsat do C++, tak komplexní to není :-)

Modování multiplayerové hry - to by přece měli vyvinout maximální snahu, aby to buď nešlo, nebo aby měli všichni stejné podmínky! Začínám ztrácet iluze :-) Vidět na minimapě, kam je nepřítel otočen - to je určitě nefér a v boji zneužitelné :-( Stejně tak jako nakreslené zásahové zóny :-(

Pořád jsem ale přesvědčen, že jádro hry a engine bude normální C++ - tj. od chvíle, kdy se začne bojovat do odchodu do garáže, s výjimkou těch 2D záležitostí.

noef

  • *****
  • 897
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:WoT == FLASH?
« Odpověď #12 kdy: 02. 04. 2015, 12:57:40 »
... Pořád jsem ale přesvědčen, že jádro hry a engine bude normální C++ - tj. od chvíle, kdy se začne bojovat do odchodu do garáže, s výjimkou těch 2D záležitostí.

No, a k cemu to je, ze je jadro v C++, pokud se opravdu na kazdem framu ceka na Flash vykreslujici "jen 2D zalezitosti", ktery bezi pouze v jednom vlaknu striktne na CPU?

Co jsem cetl, tak i ostatni MMO to prasi, treba Tera - bary nad postavami se vykresluji Flashem, UI je take Flash, po tomto "vylepseni" hodne hracu skoncilo. A popravde nechapu, proc to udelali - usetrena trocha casu vyvojarum versus odchod desitky(?) procent hracu (a citelne snizeni mnoziny potencialnich hracu). Zrovna u MMO bych cekal, ze je snaha, aby to jelo na kazdem "potato pc".

nebrat

Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #13 kdy: 08. 04. 2015, 01:17:04 »
nemas prachy na upgrade = nemas prachy na mikrotransakce = zvysujes latenci a delas lagy ostatnim hracum = vypadni

plati pro kazdy multiplayer bez rozdilu, pokud zustane prijatelny pocet lidi. a kdyz to nevyjde, tak to nahradi armada botu pobihajici podle ulozenych trajektorii zaznamenanych her zivych hracu.

Re:Notebook pro World of Tanks
« Odpověď #14 kdy: 08. 04. 2015, 08:33:50 »
nemas prachy na upgrade = nemas prachy na mikrotransakce = zvysujes latenci a delas lagy ostatnim hracum = vypadni

...

 :o
Hustý.