Odkazovat na ty jejich blaboly je zbytecny, WoTko realne nefunguje poradne na nicem, a je jedno za kolik $$$. Muze to jet obstojne i na pomerne lowendovym HW, a nemusi to jet prakticky vubec ani na HW za 100k.
Ono to casto zalezi i na tom, zda jsou zrovna skvrny na Slunci. Podporu multicore slibujou uz od bety, kde dokonce tvrdili (teotericky dohledatelne, ale pocitam ze to z ofiko zdroju odmazali), ze jen rekompilujou klienta, stejne jako na webu engine bylo vyslovene napsano, ze to umi (a stejne tak tam byly "screeny ze hry", s destem, blatem, ...)
Zasadni problem toho je, ze to z 50% je flash. A ten je rozezranej sam o sobe. GPu to prakticky nevyuziva. Samo, jak bylo receno, kazdej aspon prumernej hrac si stejne vsechny "uber" efekty povypina, aby moh hrat.
To treba kdyz vemes WT, tak to je technologicky uplne jina liga. Pokud mas HW, mas dohled klidne v desitkach km a vypada to podle toho. Ty tanky bohuzel zatim teda nejsou zrovna poladeny, ani ne snad technicky, jako spis herne, proste ten respawn tomu nesedi a hrat neco vic == travit desitky minut cekanim ve fronte.